سفر سیاوش

و چون آتش گرفت، از نو زاده شد

سفر سیاوش

و چون آتش گرفت، از نو زاده شد

مشخصات بلاگ




زندگی آتشگهی دیرینه پا برجاست..
گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست
ورنه خاموش است...
خاموشی گناه ماست !

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۲/۰۸/۰۵
    ..
محبوب ترین مطالب

دل من

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴ ق.ظ

روز ها بگذشت،ماه ها بگذشت وسال ها در پی آن

لحظه لحظه، غرش غمناک دل

با صدای سوزناک ای دل، ای دل

با لبی سرشار از امید/بالبی تکرار دیروز

چون قناری نغمه خوان

چون صنوبر مست، مست

با صدایی پر مهیب؛ عاشقی را باتو فریاد میکند.

لیکن

اما نه تو خواهی ،نه کسی

که بماند عاشقی در جان او

ای عزیز انجمن این من دیوانه را دریاب

لحظه ای، اندک زمانی، ساعتی، ای دوست



نظرات  (۲)

خیلی جالب بود
پاسخ:
از اینکه به وب م سرزدی خوشحال شدم.

  • پسر چشم بارانی
  • یارب تو او را همچو من بر غم گرفتارش مکن

    در شهر غربت ای خدا هرگز تو ازارش مکن

    هر چند او از رفتنش چشمان من گریان نمود

    لیک ای خدای مهربان از غصه پر بارش مکن . . .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی