سفر سیاوش

و چون آتش گرفت، از نو زاده شد

سفر سیاوش

و چون آتش گرفت، از نو زاده شد

مشخصات بلاگ




زندگی آتشگهی دیرینه پا برجاست..
گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست
ورنه خاموش است...
خاموشی گناه ماست !

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۲/۰۸/۰۵
    ..
محبوب ترین مطالب

دیشب

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۲۳ ب.ظ
فکر نمیکردم ازت گذشتن تا به این حد ساده باشه!
تازه دیشب فهمیدم ؛ دیشب که دیگه برام مثل گذشته ها نبودی؛ دیشب که ود و نبودت مهم نبود.
دیشب که با یکی دیگه خوش بودم ؛ دیشب که فهمیدم از تو آدم ترم هست.
دیشب که هراس و فرارت دیگه برام هیجان انگیز نبود؛ دیشب که من بودم و یه عالمه دل مشغولی که تو هیچ جای اون نیست.
فقط دیشب حسرت خوردم چرا چند سال از زندگیمو فقط به فکر تو بودم غافل از اینکه فراموش کردنت کمتر از 10 روز زمان میبرد.
وخوشحالم که سایه ات از زندگیم رفت!!!

  • سیاوش

نظرات  (۱)

  • حورا قدوسی
  • سلام...
    منم منجم باشی جانم..
    تو ستاره شناسی.... هنوز هم...
    سراغ ستاره های بزرگ برو.....
    دلم برات خیلی تنگه سیاوشم..
    جریره بانویت  دلتنگت است آقای مهربان ما....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی